Reklamation
Når du handler som forbruger hos os, garanterer vi dig 2 års reklamationsret i overensstemmelse med købeloven. Vores reklamationsret dækker eventuelle fejl i materiale og/eller fabrikation, men den omfatter ikke fejl eller skader forårsaget af forkert brug af produktet.
Hvis din reklamation er berettiget, åbner det op for forskellige muligheder, afhængigt af den konkrete situation. Du kan enten få varen repareret, ombyttet, refundere pengene eller opnå en prisnedsættelse.
Det er vigtigt, at du reklamerer inden for en "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen. Reklamationen anses altid for rettidig, hvis den indgives inden for to måneder efter opdagelsen af fejlen.
Goldman.dk påtager sig omkostninger under rimelighedens grænser ved returnering, hvis vi vurderer, at fejlen skyldes materiale- og/eller fabrikationsfejl og ikke er forårsaget af forkert brug af produktet. Vi stræber efter at sikre, at din reklamation håndteres retfærdigt og effektivt.